/ tips /

Yollibox nr 2.

Eftersom att mangon var så himla god kände jag mig tvungen att testa de andra smakerna.
Chokladen blev det bara för att jag älskar choklad i alla smaker typ. 
Nä ''glassen'' var inte god, smakar typ lakrits blandat med choklad. Klart man kan äta den men den smakar tillgjort även fast det är exakt det en yollibox inte är.
Så där hade ni mina åsikter om Yollibox, choklad. Nu säger jag såklart inte att alla kommer tycka likadant men om ni står i affären och har beslutsångest så rekommenderar jag lätt mangon!
Haha nu känner jag att min blogg becomes a matblogg jao men nu vet ni det, den smakar inte bra.
 
 
 
 
 
#1 / / Wilma Sundin:

Desamma!

ställ gärna frågor på min frågestund! :)

#2 / / tilda:

m-m-mmmm haha ska testa den i helgen! mango asso! Kan man köpa den på ica nära eller konsum eller ngt? :))))

#3 / / eiralinnea:

haha men det är sånt man vill veta! vill testa mango :D vart köper du dom förresten?