/ Vardag /

Paradise Hotel och nyttigt.

Hello brothas, idag har det varit en bra dag. Har skrattat sjukt mycket idag och spelat typ minst 100 omgångar på ett nytt spel alla i min klass har fastnat i, inklusive mig tyvärr (flappy bird, ladda ner om ni vill slösa bort tid och upptäcka aggressionsproblem ni aldrig visste ni hade)  Men jag har även hunnit med mycket annat idag. Efter skolan så drog jag i mig lite och äta, det kanske var lite otydligt i rubriken så förklarar nu. m&p har alltid perioder som dem bestämmer sig för att köra all in och äta supernyttigt, denna gången hängde jag på. Så någon månad framöver hoppas jag att jag håller i. 
Aja back to the topic, efter att jag åt kollade jag ett av The Catfish TV Show och bytte om innan jag drog till träningen. Det ligger hur mycket snö som helst på planerna, så idag blev det Life Kinetik (en sorts hjärnträning) och riktigt tuff fys istället för vanlig träning. Så skönt nu efteråt iallafall!
Nu ska jag kolla klart PH och sen sova, kram

Bild från i somras under gothiauppladdningen, då var träningen och formen på topp.