/ Fotboll / Vardag /

Fotbollsfabriken

Vill bara tipsa om en serie i 8 delar. Den handlar först och främst om fotboll, vilket jag gillar väldigt mycket. Man får följa sveriges bästa femtonåringar i Brommapojkarna både på plan och utanför. 
Började faktiskt kolla på det idag fastän det har gått ett tag sen det började. Många kompisar sa att det var bra så gav det en chans liksom. Det var grymt! Asså det ända man känner för är att gå ut och spela fotboll på en gång, man får också en inblick i hur det är/kommer vara i framtiden om man verkligen vill satsa. 
Vet inte hur det är för er men för mig är det väldigt viktigt med inspiration. Innan futsal cuper till exempel så kollar jag ofta runt på massa klipp på youtube. Kollar upp lagen vi möter och taggar upp på det sättet. Asså det blir en helt annan grej om man går in för det 100% och det lönar sig verkligen! 
Kommer alltid off topic när jag skriver, skulle kunna fortsätta och skriva hur långt som helst men nej. Tänkte faktiskt skaffa en fotbollskategori här där jag kan delo inspo eller bara skriva av mig, låter det bra? Good.
Men det jag ville säga var att om du är intresserad, kolla på programmet. Är du inte intresserad av fotboll? Kolla ändå, vissa killar are hott stuff (lol)