/ Fotboll / Vardag /

Ytterby Cup

Kom hem för drygt en timme sedan från att ha spelat cup hela eftermiddagen. Det gick faktiskt bra för oss, vi hade en riktigt dålig match, den första men resten av matcherna vann vi och det ledde till att vi vann gruppen. På söndag är det slutspel, vi får det tuffaste motståndet redan i första matchen då vi möter ytterbys 95:or (i princip, tror dem bara har 95/96 med i sitt förstalag). En seger hade suttit så bra asså!
Den sista matchen skulle börjat klockan 22.05, den sköts fram en kvart men ändå för sent tycker jag. Var astrött den sista matchen, men är väldigt nöjd men min prestation i alla matcherna förutom den första då. Ett av mina nyårslöften är faktiskt att vara mer nöjd med mina prestationer, som i skolan och på plan. Man mår så mycket bättre och får bättre självförtroende.
Annars? Joo,  imon ska jag spela beach-volleyboll med några kompisar, det är ju så sjukt kul? Tror det kommer bli en grym lördag!
Ska nog sova ganska tidigt idag, lol så såg jag att klockan var tjugo över tolv. Men hyffsat tidigt iallfall, så godnatt.
 
Värd repris↓