/ Vardag /

REUNITED

Måste säga att det har varit en effektiv dag, har hunnit med mycket ( för att vara sanna lixom ) 
Dagen började med att klockan ringde vid tio, fick veta att det var cup på volleybollcentret så jag och Klara som skulle åka tillsammans degade istället för att stressa. Tvättade håret och spelade gitarr med min musikbegåvade bror som är hemma i Göteborg  ända fram tills telefonen plingade och jag fick en glad nyhet. Samara är hemma i Sverige (en kompis som flyttade till Danmark för länge sedan). Eftersom det var ett års sedan sist så var det jätte mysigt att träffa henne, jag och Klara tog en fika med henne och sen gick vi runt och kollade i alla affärer som vi kunde hitta (allt var i princip stängt, förutom Nordstan) (shit vad mycket parenteser) (love it) .
Vi åkte hem och åt och sen träffade jag och klarreman Vendela, vilket var trevligt. Vi kollade på The Conjuring, som kan vart den bästa skräckfilmen jag sett. Tips tips :p
Nu ska jag sova, at last. Kan hända att jag ligger med datan i ett antal fler timmar men det låtstas vi inte om, kram
 


Bjuder på en Vans och en Lamm -- bild, bara för att jag vet vad ni gillar