/ Vardag /

Skiddag!

Kom hem från träningen för ca två timmar sedan, har hunnit dusha, äta och plugga lite matte sen dess. Dagen har varit lång och riktigt dålig, den börja dåligt iallfall. Vaknade upp med så sjukt ont i magen, men bestämde mig för att gå till skolan och testa ändå. Det släppte någon timma men sen kom det tillbaks så gick hem på eftermiddagen. Somnade när jag kom hem, borde dock pluggat. Denna veckan har nämligen våra underbara lärare lyckats klämma in ett matte prov, i två delar olika dagar, ett franska prov, ett SO prov, två språkläxor och ett utkast på en filmrecension. Gud, svettas när jag tänker på det? Hur ska jag hinna.
Men allt är inte negativt jag lovar. Imorgon åker alla nior skidor tillsammans, jag är iförsig en katastrof på skidor. Åker nästan aldrig men vadå, kul ändå ju. Så klockan kvart över sju imorn går bussen till Ulricehamn, ska försöka få några bra bilder!
Nu ligger jag och kollar på PH som snart är slut, efter det ska jag sova. Kram





#1 / / Tildanaa:

Shiiit vad smycket läxor!!! Snygg e du iaf🌞