/ Vardag /

Helgen

Denna helgen började med att vi slutade skolan halv två i fredags, så skönt! Umgicks lite med Wilma, kollade på Studio Paradise och pratade. På kvällen åkte jag med mamma till Landvetter för att hämta Jonathan som kom hem under helgen, mysigt!
Igår träffade jag Tilda runt tolv och åkte in till stan, vi kollade i lite affärer, åt Sushi och gick förbi Samir Badran på centralen, shit vad snygg han är haha. Efter stan så bestämde vi oss för att sola (kan glädja er med att man inte ser någon skillnad alls, lol) och köpa med oss lite dipp+ grönsaker hem till henne, där vi sedan sov.
Idag då? Vi vaknade väl vid 11 kanske, kollade på tv och gjorde en supernyttig frukost. Jag gick hem runt ett då jag skulle spela träningsmatch mot A-laget vid fem. Matchen gick hyffsat för mig, man märker vart formen ligger liksom och att det är försäsong men slutresultatet blev 2/3-1 till dem. Helt okej för att vara dem vi möter tycker jag!
Hoppas ni har haft en bra helg, för det har jag. Nu väntar en ny vecka med massa plugg, träningar och skola, bara att köra!
 
 
 
 
 
#1 / / Anonym:

vilken sushi restaurang åt ni på? :)

#2 / / tildas:

hahaha varför häller jag sesamfrön i sojaan?? haha