/ Vardag /

I WANNA WAKE UP ON THE BEACH

Gud vad skönt! Efter lång och kall dag ligger jag nerbäddad i mitt duntäcke och försöker få upp värmen. Kom hem för kanske en halvtimme sedan och är fortfarande rosig om kinderna.
Blir förvånad över hur mycket jag har hunnit med idag, kan har varit för att vi slutade så tidigt som 13,25! wop.
Har hunnit igenom en skoldag, varit med johanna både hemma och i stan på en snabb fika, ätit middag med familjen och träffat Tilda för att spendera kvällen där.
Fredagar är faktiskt lite speciella, allt har varit så mysigt idag förutom min och Johannas fika på Condeco då, ush måste säga att deras namn inte klingar lika bra i mina öron längre. Johanna fick megagammal grädde på sin chocklad, helt klumpig och sur och innan oss fick två pers lämna tillbaka sina chai latt(ar?) eftersom de inte smakade någonting. Visst det kan ju bara  vart baristan som var kass men tyvärr får man liksom ett sämre helhetsintryck.
Jajja, iallafall så provade vi också lite kläder och så innan vi åkte hem. När jag träffade Tilda så  hade vi mycket att prata om, vi har inte träffats på typ två veckor så det var super! Vi sminkade varandra typ tre gånger (blev aldrig nöjd, lol) och sedan gick vi en promenad i snön.
Hoppas ni har haft en finfin fredag ni med, kram    
                                                  
3 från idag//
 
 
 
 
 
#1 / / Anonym:

maaosiga bilder och maosig fredaaag!

#2 / / Anonym:

maaosiga bilder och maosig fredaaag!