/ Vardag /

Dålig uppdatering!

Riktigt dålig uppdatering idag, ingen alls faktiskt haha.
Ganska okej lektioner idag bland annat hemkunskap, där vi lagade korv stoganoff, gott. Men dagen var sjukt lång och dog typ innan lunch.
Så segt att jag gick till hemkunskapen och letade efter mina nyklar idag på matten, dem var inte där så fick gå ända till bamba och sen letade jag igenom hela korridoren innan jag märker att jag har dem i framfickan. Hej stupid girl hej. Nejmen är så ovan att ha framfickor eftersom dem svarta dr denim inte har det haha.
När jag kom hem hann jag inte blogga för skulle käka och plugga i en kvart ungefär innan jag drog vidare till träningen som började vi fem! 
Nu är jag hemma och har nyss dushat, ska käka lite vattenmelon bara för sakens skull, den smakar typ ingenting på vintern men älskar det ändå .. 
Aja nu ska jag kolla lite på teve och så, bilder från idag↓