/ Fotboll /

Fotboll, fotboll och mer fotboll.

Som sagt hade jag min provspelning för en NIU plats på något av göteborgs tre gymnasium Katrinelund, Aspero och Angered. Det var ganska tuff konkurens och vi körde 3x20 två matcher. Första två perioderna kändes riktigt dåliga, jag lulla runt där och var alldeles för bekväm, passade några felpass och jobbade knappt. Men efter lunchen och skolinformationen körde vi en match till och fastänn jag spelade högerback i första så fick jag vara på innermitt de två sista. Det gick bättre och tempot+prestationsnivån blev mycket högre.
Nu finns det inte så mycket mer att göra än att vänta, hoppas att jag kommer in men har inga förväntningar.
Efter matchen satte jag och Moa oss i det varma vädret(!!) och kollade på GDFFs match innan vi tog bussen hem.
När jag kom hem käkade jag lite och tog en powernap innan jag drog vidare till träningspass numero dos. Och kan det vart fys? precis hur kunde ni veta! Riktigt jobbigt fys och sen tempospel, plus detta tillkom också intervaller (som det slutade att jag joggade igenom dem, herre vad jobbigt det var)
Efter en dag som denna ska jag sova riktigt tidigt, är helt tömd på energi och ska upp imon för att åka till stan.
Hoppas ni också har njutit av vårvädret idag och att det blir lika bra imorgon med, hörs då kram!